Rozdział przynajmniej raz w tygodniu .

niedziela, 13 lipca 2014

Wróciłam !

Hej Wam !
A więc jestem ! Tak , wiem . Miałam być 14 , ale pomyliłam się i jestem 13 ! :)
Było cudownie . Niestety całe 3 dni to zakupy bez atrakcji ( no chyba , że gry integracyjne ) , dwa to podróż , a te 4 to zwiedzanie i chodzenie po górach .
1 dzień to przyjazd ,
2 to zakupy ,
3 to msza w kościele i zakupy ,
4 to wędrówka długim szlakiem , przeszłam ponad 26 km z grupą !
5 , była to wycieczka do Wieliczki i Krakowa ,
6 to odwiedzenie Term ( baseny ) , było cudownie , no oprócz mojej skóry , która była w paski jasno - brązowe ^^
7 dzień - znów wycieczka w góry , był to krótszy szlak , niecałe 14km w te i z powrotem ,
8 to zabawy i konkursy +zakupy na drogę powrotną do domku ^^
9 ognisko pożegnalne i zielona noc ,
10 powrót do domu :)
Wróciłam dosłownie 30 min wcześniej !

Dziękuje za te 6 komentarzy !
Nie wymagałam aż tylu , a tu taka miła niespodzianka !
Rozdział może pojawić się już dzisiaj , albo jutro ! :)
Do zobaczenia Kochani ♥ !
Maja♥

1 komentarz:

  1. oki nie ma sprawy nie moge sie doczekac czekam na nn mam nadzieje ze pojawi sie jeszcze dzisiaj Weny kochana i do nn
    P.S Przepraszam za bledy ale niemiecka klawiatura i nie mam polskich literek

    OdpowiedzUsuń