Rozdział przynajmniej raz w tygodniu .

środa, 27 sierpnia 2014

Nominacja do LA

Nominacja do LA
 
Chcę bardzo podziękować Isia M. za nominację ! :)
 
Teraz pytania i  moje odpowiedzi ^^ :
1.Najukochańszy zespół ;)?
To jest proste , The Wanted ! ♥♥
 
2.Ulubiony kolor ?
Nie posiadam jednego ulubionego koloru , mam kilka : zielony , niebieski , fioletowy oraz czerwony ♥♥
 
3.Cecha, którą powinna posiadać Twoja druga połówka?
Poczucie humoru , to musi mieć . No i jeszcze coś z romantyka xD
 
4. Jaki jest Twój stosunek do narkotyków, alkoholu, tatuaży, itp.?
 Narkotykom mówię stanowczo NIE ! Alkohol ? Hmm.. Jeśli nie piję się go regularnie , to jest okej . No i jeszcze , żeby nie pić za dużo na raz ! xD Co do tatuaży to nic . Sama chcę sobie zrobić na daleką 18-nastkę tatuaż z tyłu szyi ^^ .
 
5.Jak masz na imię ?
Natalia ( ale uwielbiam imię Maja ! xD )
 
6. Ile masz lat , która klasa ?
Mam 13 lat ,ale 14 stycznia skończę 14 . Czyli już całkiem blisko xD ! Idę do 1 gimnazjum :)
 
7. Ulubiony fanfiction ^^
  Jejciu xD No nwm co napisać , bo uwielbiam czytać opowiadania , ale żeby wybrać jedno czy ze 3 to musiałabym się długo zastanawiać ;) . Trzeba jednak odpowiedzieć , więc powiem szczerze , że bardzo lubię , KOCHAM  ,http://dangerous-nathan-sykes.blogspot.com/ . To było coś ! :))
 
8.Akceptujesz homo, BI , itp. ?
   Tak , ponieważ to też ludzie ! :) Czasem tacy ludzie są bardziej rozważni , czy potrafiący bardziej kochać , niż ludzie hetero .
 
9. Jaka muzyka góruje na Twojej playliście?
    jeśli chodzi o rodzaj , to POP ♥ .
 
10. Ile masz blogów ?
      Mam 3 blogi i jeden współtworzony . Jest zawieszony i wraz z koleżanką rozważamy za i przeciw w kwestii usunięcia go .
 
11. Dlaczego zdecydowałaś się pisać ?
 Czytałam przeróżne blogi , głownie o The Wanted i Nathanie ♥ . W końcu zapragnęłam spróbować napisać coś swojego . Chciałam napisać własną historię , która podobałaby się ludziom ;) .
 
 
  Jeszcze raz dziękuję ! Teraz moje nominację ^^ . Chyba nie będzie tych 11 wymaganych ;)
1. http://wantedowe-story.blogspot.com/
2. http://together-we-can-keep-our-love-alive.blogspot.com/
3. http://made-foreachother.blogspot.com/
4.http://dont-live-in-black-and-white.blogspot.com/


A teraz pytania ! :)
1. Ulubiony wykonawca ?
2. Ulubiona piosenka ?
3.Gdy jest mi smutno , to ... ?
4. Z problemem zawsze chodzę do ... ?
5. Jak masz na imię ?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
7. Czy uprawiasz jakieś sporty ?
8. Masz zwierzęta ? :))
9. Wymarzone zaręczyny ? Z kim , gdzie i w jaki sposób ? :))
10. Czy pamiętasz swoje 1 opowiadanie ( te które przeczytałaś ? ) . Jakie ?
11. Nie lubię osób , które ? :))

 A więc to moje 4 nominacji i 11 pytań . Mam nadzieję , że są dość kreatywne xD .




 
 
 
 
 
 


1 komentarz:

  1. Hejka :)
    Chciałam Cię poinformować że na ten blog, którego link będzie poniżej powinnaś wejść, gdyż to on nominuje Cię do nagrody Liebster Award :)
    Szczegóły na blogu: crash-and-love.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń